Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prostě kočka domácí nakřížená s bengálkou, což je taky kříženec kočky domácí a kočky bengálské (Prionailurus bengalensis). To je cavyků.

Jako že bengálka nadělá nepořádku docela dost, syrové kuře taky roztahá po bytě a navíc je několik slušných chovatelů i v Česku.

(A pokud někdo chce kočku, která je temperamentní, hlučná a případně zanechá nějakou tu epesní jizvu, tak cokoli ze siamek nebo orientálek, k mání v mnohem více módních barvách, než je jenom pruhovaná.)

0 0
možnosti

J41a45r80a 11R50a16n98k

25. 6. 2016 23:03

Tady jsou levnejsi, pridavam klip, ktery nemate, ale je u nej zajimava diskuse:

https://www.youtube.com/watch?v=_vyf5fFuJhU

0 0
možnosti
Foto

Nasel jste chovatele i cesku? date mi prosim Link?.... zajimave video, ale neni v nem pro me nic noveho :-))

0 0
možnosti
Foto

Tygr se nedá nahradit žádnou micinou, může mít pruhy poskládané podobně, ale pořád je to kočka.

Nechtěla bych tygra vlastnit, toto vznešené zvíře potřebuje svobodu i v zoo je vidět jak těžce snáší zajetí.

Je nádherný, ta dominance, ladnost pohybu a krásné zbarvení, pro mne král zvířat.

Kouká na mě z tapety počítače, mám ho na předložkách a i jeho krásný portrét v dětském pokoji.

Když ho takto vidím, činí mi to potěšení, je to mnohem lepší pocit, jako ho cítit živého za zády.:-)

0 0
možnosti
Foto

Slyšel jsem, že tenhle tygřík dokáže aportovat míček jako pes. Ale nevím, co je na tom pravdy. Nicméně je nádherný:-)

2 0
možnosti
Foto

to muze byt pravda, podle jejich chovatele se opravdu moc radi uci a kdyz se s nimi zacne uz odmalicka, tak urcite

1 0
možnosti
Foto

R^Kateřino, krásní tygříci, díky za jejich představení:-)

Přiznám se, že když slyším o novém uměle vyšlechtěném plemeni, tak mi trochu zatrne a vzpomenu si třeba na Peršanky, kde do člověk přehnal a kvůli svým rozmarům to zvíře přešlechtil na jeho úkor. Věřím však, že v tomto případě nic takového nehrozí.:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Já mám stejně nejradši ty obyčejný micky.;-)

2 0
možnosti

Jsou pěkný, neni jedno takové kotě v nějaké reklame na žrádlo? To se mi totiž děsně líbí, protože vypadá jako malej tygr. :-)

0 0
možnosti
Foto

tu reklamu bohuzel neznam, ale mozne to je

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1590x
 

Vítejte v mém blogu, ve kterém si budete moci se mnou, ale samozřejmě i mezi sebou, vyměňovat informace a rady z oblasti alternativní léčby - bylinky, aromatické oleje, léčivé houby, masáže, obklady nebo mastičky.- pro naše mazlíčky 
Zdravá výživa , vaření a pečení pro psy nebo úpravy výživy u různých nemocí, také nápady k enrichmentu - zabavení našich mazlíků, zklidnění …

Mám v Německu malou mobilní praxi zvířecí psychologie a alternativní medicíny pro psy a kočky, ale poradenství funguje velmi dobře i on-line či telefonicky. 
Pokud to bude možné ráda poradím, problém je většinou, že pracuji s německými firmami, jejichž přípravky (homeopatie, bylinky, konzervy, olejičky..) se né vždy dají koupit i v Česku. Proto se také těším na vaše doporučení - s kterými firmami máte dobré zkušenosti, rady, tipy a recepty 

Jsem ale také i fotografka na volné noze. V posledních letech se zaměřuji především na foceni zvířat v Německu, Česku a na Slovensku.

Nechte se překvapit  zajímavostmi, fakty a novými vědeckymi metodami či poznatky ze světa zvířat