Diskuse

Víte, že....

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo! Já jsem kočičí milovník po celý svůj život a momentálně mám čtyři. Článek je moc pěkný a fotky taky! jen nevím, co si myslet o té sladké chuti...naše Sisinka je kočka cukrářská, jak jíme cokoliv sladkého, je v transu. Nejvíc miluje šlehačku, přednost dává oslazené.

0 0
možnosti

Poslušně hlásím, přečteno jedním dechem a rozesláno všem s kočkami žijícím přátelům :-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^Jo, kočičky. Ale my máme jen ty "malé".:-)

0 0
možnosti

J69a70r65a 52R36a39n57k

18. 5. 2016 19:30

R^R^

Dostavam pravidelne American scientific a zvlastni cislo na podzim bylo pouze o kockach a psech:

http://www.scientificamerican.com/article/introduction-to-a-special-edition-on-cats-and-dogs/

0 0
možnosti

R11a30d64e17k 74J20a52r91o98š

18. 5. 2016 18:28

A proč se puma nepočítá mezi velké kočkovité šelmy??? A kam patří rys?

0 0
možnosti
Foto

Puma i rys patri mezi male kockovite selmy

0 0
možnosti
Foto

No, nevím co vše jste pročetla, ale ve škole jste takémoc pozor nedávala:

"Zajímavé je, že srst lvíčat, malých pum nebo jaguarundi je skvrnitá, má flíčky a puntíky..."

No proč asi? Je to ochrana před predátory, zejména ze vzduchu. Ty "romantické" fíčky a puntíky jsou totiž velmi dobrými mimikrami.

Asi jste se jako malá málo dívala na seriál "Přežijí rok 2000" a jemu podobné.;-)

Raději si tyto věci napřed konzultujte s oborníky, než zas vypustíte ven neúplné informace "za chytrou".

0 0
možnosti
Foto

a vy jste asi nepochopil, proc to tak pisu. Samozrejme jde zde o mimikry, ale hodne lidi to nevi, nekteri lide ani neumi rozpoznat lva od tygra, coz je smutne . Mou knihu doporucuji zoo i chovatele a mnoho veci konzultuji se zoology, Pisu tak, aby to pochopil kazdy male deti i ten , kdo o tom nic nevi.

0 0
možnosti

Úžasné... také by se mně hodily hmatové chlupy... většinou v úplné tmě narazím do komody. To když je (kočičky) jdu v noci pustit (po jejich flámu a courání) domů.R^:-)

3 0
možnosti
Foto

R^Kateřino, skvělý článek. Ačkoli mě kočky provázejí s kratšími přestávkami prakticky celým životem a občas mám dojem, že se ze mě stává kocour:-), několik věcí jsem nevěděl. Třeba to o počtu zubů. Moc se těším na další díly:-)

6 0
možnosti

J32i72ř27í 38N81o30s28e68k

18. 5. 2016 15:22

Jen pište, těším na kapitolku o kočičí povaze. :-)

Kočkař většinu ví, ale uvítá připomenutí i nové zajímavosti, nekočkař se možná podiví :-)

8 0
možnosti

Pěkné, většinu jsem věděl neb chováme kočičky déle jak 30 let, ale chci se zaptat na zrak. V jednom filmu konstatovali, že kočky na krátkou vzdálenost (asi 20 cm) nevidí jasně a mé zkušenosti říkají zcela něco jiného. Děkuji.R^

1 0
možnosti
Foto

tak o tom jsem jeste neslysela, ale take mi to pripada zvlastni. Proc by na kratkou vzdalenost nemeli videt.... Pokusim se o tom neco najit a zeptat se par lidi, dekuji za tip

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1590x
 

Vítejte v mém blogu, ve kterém si budete moci se mnou, ale samozřejmě i mezi sebou, vyměňovat informace a rady z oblasti alternativní léčby - bylinky, aromatické oleje, léčivé houby, masáže, obklady nebo mastičky.- pro naše mazlíčky 
Zdravá výživa , vaření a pečení pro psy nebo úpravy výživy u různých nemocí, také nápady k enrichmentu - zabavení našich mazlíků, zklidnění …

Mám v Německu malou mobilní praxi zvířecí psychologie a alternativní medicíny pro psy a kočky, ale poradenství funguje velmi dobře i on-line či telefonicky. 
Pokud to bude možné ráda poradím, problém je většinou, že pracuji s německými firmami, jejichž přípravky (homeopatie, bylinky, konzervy, olejičky..) se né vždy dají koupit i v Česku. Proto se také těším na vaše doporučení - s kterými firmami máte dobré zkušenosti, rady, tipy a recepty 

Jsem ale také i fotografka na volné noze. V posledních letech se zaměřuji především na foceni zvířat v Německu, Česku a na Slovensku.

Nechte se překvapit  zajímavostmi, fakty a novými vědeckymi metodami či poznatky ze světa zvířat