Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma. Řekl bych, že tomu rozumíte, už proto, že sama máte pěkné kočičí oči.

0 0
možnosti
Foto

Cirkusy špatně snáším už od dětství. Když vidím ta nádherná zvířata, jak s nimi lidi manipulují, jak je zavírají, jak je nutí do něčeho, co pro ně není přirozené, je mi špatně. Ale článek je krásný a fotit teda umíte. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, valeriana, to známe... Mně smrdí a děsím se, když s ní v práci někdo dělá. Kdybych si přinesla vůni ve vlasech, plyšák se mi zblázní. Sestra se mě před časem ptala, jak je možné, že z jejího čajíčku na spaní šílí všechny kočky.;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Kateřino, opět krásný a zajímavý díl. Tedy až na ten odstřel lvů, to je pro mě též nepochopitelné.

Jednou jsme měli Tureckou Van a ta běžně používala Jacobsnův orgán, říkali jsme, že "větří." U jiných našich domácích koček jsem si toho nikdy nevšiml.

Pokud jde o ten věk, naše zatím poslední dvě kočky (Damián a Linda) se dožily 15 a 16 let, a to navzdory tomu, že si v kotětství přinesly FIB z útulků. Naštěstí šlo u tu "suchou" formu, takže s ní dokázaly bez větších obríží žít tak dlouho.

A ještě k cirkusům - nějak jsou mi proti srsti. Nepřijde mi, že by drezura zvířat byla tím pravým, co by jim vyhovovalo.

Přeji krásnou neděli a těším se na pokračování:-)

2 0
možnosti
Foto

Chov v cirkusu je kapitola sama o sobe, v knize asi na 10 stranek. Ja se ale snazim byt objektivni a ukazat, ze ne vse, co se o cirkusech rika a pise je pravda. Zvirata v cirkusu jsou napr i mnohem vic fit, nez v zoo a dozivaji se delsiho veku. Pokud je vse podle pravidel, funguje trening jako u psu - zpusobem odmeny ( kousky masa) a spojovanim s pozitivnim zazitkem ( sakra nevim, jak se to rekne cesky) , trening a vystoupeni nikndy netrva dele nez 20 minut, jinak se straci konzentrace ... Taky jsem tomu na zacatku mych resersi moc neverila, ale tyto zvirata se do maneze pak opravdu tesi

Bohuzel ne u vsech treneru je vsechno ok. Ale jak pisu, je to kapitola sama o sobe a na delsi povidani

3 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1590x
 

Vítejte v mém blogu, ve kterém si budete moci se mnou, ale samozřejmě i mezi sebou, vyměňovat informace a rady z oblasti alternativní léčby - bylinky, aromatické oleje, léčivé houby, masáže, obklady nebo mastičky.- pro naše mazlíčky 
Zdravá výživa , vaření a pečení pro psy nebo úpravy výživy u různých nemocí, také nápady k enrichmentu - zabavení našich mazlíků, zklidnění …

Mám v Německu malou mobilní praxi zvířecí psychologie a alternativní medicíny pro psy a kočky, ale poradenství funguje velmi dobře i on-line či telefonicky. 
Pokud to bude možné ráda poradím, problém je většinou, že pracuji s německými firmami, jejichž přípravky (homeopatie, bylinky, konzervy, olejičky..) se né vždy dají koupit i v Česku. Proto se také těším na vaše doporučení - s kterými firmami máte dobré zkušenosti, rady, tipy a recepty 

Jsem ale také i fotografka na volné noze. V posledních letech se zaměřuji především na foceni zvířat v Německu, Česku a na Slovensku.

Nechte se překvapit  zajímavostmi, fakty a novými vědeckymi metodami či poznatky ze světa zvířat